Saturday, December 29, 2007

hurm...kepala pusing lagi....

Assalamuaikum...
Jam sekarang dah pukul 5.30 pagi...
tapi aku belum tidur tidur lagi... maunya besok pagi aku 'over lap'!
bising lagi la ibu aku.. ;P hehehe... kadang kadang naik rimas jugak... tapi bile aku balik Kuantan (aku belajar dekat sana) terasa rindu pulak pada omelan atau bebelan ibu aku.. (boleh caya ke? ntah!) hahahah.... ibu.... ibu.... tak penah jemu nak bagi yang terbaik untuk aku... tapi bile dia dah start bukak mulut..alamatnya bernanah la telinga aku ni....!
"hafiz... kamu ni dah la balik sekali sekala.. lepas tu bile balik, lansung tak lekat kat rumah... mana kamu pegi merambu hah..." aduh... lepak umah member main PS pun mak aku ingat aku merayap tak tentu hala...takut aku campur dengan budak budak dadah agak nya...
"come on la ibu, beh tau jaga diri... beh" aku menjawab dalam hati....
Nanti, tak pasal pasal aku disekolahkan nya... so baik aku diam je sambil buat senyuman paling manja dalam dunia ( huuwweek!!!) hehehe saje je amik hati ibu aku atau dengan lebih tepatnya meraih simpati supaya dia tak bising lagi... lelaki mane suke kene beleter :)
"alah..Beh pegi rumah Atan je... buak pegi mane pun" aku menjawab dengan lebut sambil berjalan keluar...

Hurm.... Anis Ayuni... sedap nama tu kan? Pasal minah ni la aku sehari suntuk tak tidur...
mane tak nya..jenuh aku nak habiskan baca novel dia.. ade dekat 700 muka surat... nasib baik cerita dia best... layan jugak sekali sekali baca novel jiwang jiwang ni.... terasa aku jadi watak hero dalam novel tu pulak... pergh... huhuuhuh... heroin pulak mengikut gambaran penulis (anis ayuni) aku rasa kurang sikit pada Nasha Aziz.. tapi bile dah campur sekali dengan imaginasi aku.. pergh!!! dah macam Puteri Gunung Ledang pulak persisnya... huhuuh...so..apa lagi..
penuh penghayatan la aku baca novel tu... :) siap ade part tu aku terasa macam nak nangis la pulak :P heheheeh (shhhh...jangan bagitau orang ye... malu hehehe)

Argh...sedapnya menguap... hurm... baik aku pegi subuh dulu.... pastu baru tidur...
okay la ye... satgi risau lepas pulak waktu..

p/s: cuba cari novel Gemersik Kalbu... aku bagi 4 bintang dari 5.

1 comment:

david santos said...

I wish you a good end of 2007 and a good year of 2008.